Az a jó abban, ha gyereked van, hogy ami tegnap még érvényes, kőbe vésett szabály volt, az minden átmenet nélkül tud a teljesen ellentettjére változni - úgyhogy előre kalkulálni szinte nem lehet.

Így jártam én is, aki ezt a bejegyzést két nappal ezelőtt akarta megírni, csak a nagy költözés és házalakítás miatt nem volt rá időm - és most már teljesen más trendek dominálnak Sárifronton, de nem baj, megemlékezünk életünknek azon szakaszáról is, amikor egy ágyban aludt az egész család.

Fura módon nem azért aludt Sári velünk, mert ő akarta, hanem azért, mert bevette azt a jó szokást, hogy éjszaka 4-5-ször is felkelt, amit én, alvásban eddig elkényeztetett anyuka igen rosszul toleráltam. Az első ébredéssel egybekötött szopiolyan 11-1 óra között következett be, amikor én olyan kóma voltam, hogy szinte azonnal elaludtam, amint mellre tettem a porontyot. Szerencsére ő is elaludt szopi közben, így rendszerint két órával később arra ébredtem, hogy mindketten szunyálunk (illetve mindhárman, mert Cs. marhára nem ébredt fel semmire). Ilyenkor, ha elég bátor voltam, akkor visszatettem Sárit a kiságyba, de rendszerint egy fél-egy óra múlva biztos újra ébredt, amikor is kezdődött az egész előről: és még vagy kétszer-háromszor felkelt reggel hatig, amikor is csak ráfordult a cicire, és kész.

Amúgy reggelente az éjszakai ébredések ellenére Sári nagyon vidám volt, mindig hatalmasakat mosolygott rám, tök örült, hogy mellettem van. Én viszont teljesen meg voltam zavarodva, mivel egész éjjel hol aludtam-hol nem, kómás voltam, amikor kivettem a gyereket az ágyból és akkor is, amikor esetleg visszaraktam, ezért amikor felébredtem éjjel, sosem tudtam, hogy Sárinak éppen hol is kell lennie - következésképpen mindig rossz helyen kerestem. Megesett, hogy azt hittem, a kiságyban van - de nem villogott a légzésfigyelő, ezért rohanni akartam oda, hogy megnézzem, mi van, amikor is majdnem rátenyereltem a mellettem békésen szuszogó kiscsomagra.

Aztán tegnapelőtt hirtelen átaludta az éjszakát, csak reggel ötkor kelt fel szopizni - és ugyanez volt a program tegnap éjjel is. Hogy mi változott? Főzeléket kapott vacsorára (krumplit almával, és krumplit sütőtökkel). Kicsit izgultam, hogy megterheli a pociját, de nem tűnik hasfájósnak, úgyhogy ha emiatt nem ébred fel, akkor szerintem ez tartható módszer lesz.

Mondjuk jobban díjaznám, ha az öt az mondjuk hét lenne, de minden nekünk sem jöhet össze, ugye. 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.05. 09:34 Szólj hozzá!

Címkék: szoptat csipet alom etkezes

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr914580060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása