A minap - miközben húztam át az ágyneműt - kiderült, hogy a kispárnámból potyog a toll. Aham, hátezért vlt tiszta toll minden, úgyhogy fogtam a kispárnát, és kidobtam. Igen ám, de én nem tudok kispárna nélkül aludni, úgyhogy gyorsan fel kellett hajtanom egy másikat. Találtam is, egy biz. Billerbecket, amit ugyan utálok, mert ez nem tollal, hanem valami szivaccsal van töltve, és olyan kemény, hogy szinte lepattan róla a fejem. De nem volt mit tenni, behúztam ezt, és ádáz módon kicseréáltem Cs. kispárnájára.

Persze, Cs. sem hülye, este észrevette a turpisságot, és vissza kellett adnom a jogos tulajdonát, úgyhogy majd' kitört a nyakam az utóbbi pár napban.

Ma éjjel azonban, amikor Sárit betettem közénk, és szóltam Cs.-nek, hogy tolja már odébb a párnáját, kiderült, hogy ami útban volt, az az ő kispárnája, vagyis ő egyáltalán  nem fekszik rajta! Ezt kihasználva gyorsan elkommunizáltam a toll kispárnát, Billerbeck pedig elrepült, azt hiszem, az ágy alá.

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.21. 10:07 1 komment

Címkék: cs

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr214580069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.10.21. 18:34:23

Párnáért mindent :) Amúgy nekem is nagyon fontos az alváshoz egy szuper kispárna, és néha bunyózunk is Apával, mert csak egy ilyen párnánk van, a többi nem olyan kényelmes. Mindig én nyerek ;)
süti beállítások módosítása