Sári tegnap este 10-kor felsírt, én pedig épp a CSI NY-t néztem, ahol a csúcsára ért a történet, mert kiderült volna, hogy a két siheder miért gyilkolta meg brutális kegyetlenséggel a barátnőjük apját, ezért inkább beküldtem Cs.-t. Aki ugyan puffogott, de bement, és kivette Sárit a kiságyból.

Szegénykém csak sírt, csak sírt, nem akart megnyugodni az apjánál, de már csak pár pillanat volt a történet beteljesedéséig - ekkor viszont Sári már annyira sírt, hogy nem bírtam tovább. Átvettem, és nálam azonnal megnyugodott.

Nyilván nem az apjára számított.

Akit amúgy mindennél jobban imád, ha meglátja, annyira örül, hogy majdnem elrepül, ha pedig Cs. felveszi, olyan büszke, mintha most vette volna át a Nobel-díjat... de este hozzám szokott bújni, én kellek neki, csak és kizárólag.

Így hogy megyek bulizni?

És egy kérdés maradt csak: mi volt az indíték? Help pls...

Szerző: anna_over_the_moon  2008.11.26. 12:17 4 komment

Címkék: media cs csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr844580098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.11.26. 18:59:41

Nem néztem :( De pont ez volt velünk tegnap, 10-kor Dóri felsírt, Apát küldtem be érte, nem akart megnyugodni így átvettem, és velem aludt tovább.

Linda 2008.11.26. 19:27:21

Csajok, mi van itt? Dávid tegnap háromnegyed 10-kor csinálta ugyanezt.épp szálltam volna be a kádba, aztán pucéran rohantam be hozzá.Szerintem rosszat álmodnak ilyenkor.

Ismeretlen_91082 2008.11.27. 17:01:43

Összebeszéltek ;)
süti beállítások módosítása