Végeredményben nem is olyan kisváros a miénk, ha már ekkora sztár, mint Boban & Marko Markovic Orkestar ellátogat hozzánk.

Tök véletlenül láttam meg a karácsonyi vásárban egy bódén a plakátot, de mivel nem voltam benne biztos, hogy mikor és hol is lesz a koncert, visszamentem, de a bódét lebontották... mindegy, végül sikerült kideríteni, és F., Cs, és én el is mentünk.

Láttam én őket egyszer még az egyetemen, meg 2 éve a West-Balkánban, és mindkettő nagyon nagyot szólt. Bár Cs. szerint ilyen Boban Markovicokkal Dunát lehetne rekeszteni Szerbiában, valamiért mégis csak ők lettek híresek, és hát valljuk be, hangulatot tudnak csinálni, az biztos.

Aztán azért mégis csak rá kell jönnöm, hogy kisváros a mienk. Az, hogy Boban Markovic, aki Pesten valószínűleg akármilyen nagy klubot megtöltene, itt érdekel összesen 200 embert, akik közül 150 leginkább végigüli (!) a koncertet a művelődési ház nagytermének szélére tolt székeken, és a maradék 50 sem nagyon tud tombolni... Na mindegy, azért ők tizenakárhányan azért kitettek magukért. Bár nem játszották az Ederlezit,amit Cs. és én később zokon is vettünk, de azért nagyon jó kis zenét nyomtak, és ami a legjobban tetszett, hogy a lagymatag közönség ellenére ők nagyon jól érezték magukat, látszott rajtuk, hogy örömből zenélnek. Végig táncoltak, vigyorogtak, hülyéskedtek egymással, és a közönséggel, tök jó volt nézni, esküszöm.

Sárit amúgy anyu fektette le, mert csak nem akart elaludni, mielőtt elindultunk, de szerencsére nem volt probléma. Én természetesen nem ihattam, és így kicsit furcsa volt, de Cs. és F. egész éjjel kenték, és hát mi tagadás, Cs.-nek meg is ártott a pia. A koncert után még arra is hajlandó volt, hogy leszólítsa az együttes tagjait, akikkel frankón elbeszélgetett (Cs., mert őket láthatóan nem nagyon érdekelte a mondandója). Ezután F-fel mindenáron fel akartak hajtani valami csajt (F-nek), mert szegény most szakított a barátnőjével, majd F. rábeszélt minket, hogy menjünk még át egy kocsmába egy sörre, de végül csak ő ivott, mert Cs. már tényleg túl jól volt. Én úgy 20 hónapja biztos nem voltam kocsmában, de nem gondoltam volna, hogy egy hely ennyire büdös tud lenni - meg én is utána. Azért durva, milyen masszív cigiszagom lett, annak ellenére, hogy nyilván nem dohányoztam. Végül fél 1-re értünk haza, Sári természetesen édesen aluszkált, kicsit-kicsit felsírt, gondolom, a fogacskák miatt, de ettől eltekintve nyugodt éjszakánk volt.

Ami még érdekesség, hogy pár napja rájöttem, hogy kezdenek rám jönni azok a melltartók, amit még terhesen vettem (vagyis nagyok, de koránt sem G-s kosarúak!). Ennek örömére feltúrtam a fehérneműs fiókot, és találtam egy body-t, ami olyan frankón leszorítja a hasam, hogy 3-4 kilót is letagadhatok. Hát persze, hogy ebben mentem a koncertre, de annyira szerencsétlen vagyok, hogy elfelejtettem előtte letesztelni, hogy hogyan nyílik - alul. Amikor aztán szólított a szükség, nem sokon múlott, hogy bepisiljek, mert egyszerűen nem jöttem rá, hogyan kell kikapcsolni a kapcsokat. Mivel patentos volt...

Szerző: anna_over_the_moon  2008.12.29. 14:04 2 komment

Címkék: zene youtube party cs balkan noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr874580113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.12.30. 10:14:11

télleg hihetetlen büdösek ezek a helyek. legalábbis a kis finnyás kismamaorrunknak :)) előre "várom" a Szilvesztert :S

Ismeretlen_91082 2009.01.02. 16:26:15

Én is voltam pár éve Boban Markovic-on szuper volt a hangulat, meg a zene. Szentendrén voltak akkor. Tényleg büdösek ezek a helyek, szilveszterkor tapasztaltam, fulladoztam :S
süti beállítások módosítása