Teljesen le vagyok törve, mert ma kiderült, hogy idén osztálytalálkozóm lesz. Valamiért eddig abban a tudatban éltem, hogy még egy év van addig, és akkor biztosan le tudnék fogyni, nem lenne olyan ciki visszamenni a csupa -nádszálkarcsú- szingli közé.

Ehhez képest 12 hét múlva lesz az osztálytalálkozóm, ameddig legalább 5, de inkább 10 kilótól kellene megszabadulnom. Hát persze, hogy ez lehetetlen.

B*sszák meg, miért nem vagyok egy évvel fiatalabb (avagy miért nem buktam meg legalább egyszer a gimiben)?!

Szerző: anna_over_the_moon  2009.02.12. 11:26 9 komment

Címkék: hiszti noidolgok kulsosegek le fogok fogyni

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr534580151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2009.02.12. 12:02:13

de lökött vagy! van egy Sárid és Te a nádszálszingliket irigyeled? nemááá...

Ismeretlen_59252 2009.02.12. 12:12:47

Nem lehetetlen az az 5 kg 3 hónap alatt... Sőt! Heti min 3 aerobic és szigorú diéta! Meg kitartás ;) (Nem feltétlenül azokért, akik látni fognak, hanem magadért. Ők csak szociális motivációként kihasználható környezeti elemek :) )

Ismeretlen_94603 2009.02.12. 15:48:44

cserukkánál a pont.Hidd el nekem ,hogy a nádszál karcsú szinglik fognak irigykedni rád! Nekik nincsen Sári otthon max egy szoba cirkáló kutya....

Linda 2009.02.12. 17:51:32

Arról nem beszélve, hogy egyáltalán nem biztos, hogy mindenki szingli és nádszálkarcsú! Lehet, hogy gyerek nélkül is el vannak hízva, mit lehet tudni. Én a 10 éves érettségi találkozóra azért nem mentem el, mert én akkor már nagyon vágytam babára, de nem jött össze.Nem bírtam volna nézni, hogy már mindenkinek van gyereke és majd arról beszélgetnek nekem meg közben darabokra törik a szívem:-(((Évekkel később kiderült, hogy hiányoltak és a 30 emberből kb. 8-nak volt gyereke...Na erre varrjak gombot. szerintem próbáld megcélozni az 5 kilót, ha ezen múlik és lehet hogy lesz több is 3 hét alatt. 3 hét múlva még mindig eldöntheted, hogy mész-e. Én azért remélem, hogy elmész és nagyon jót fogsz mulatni!

Linda 2009.02.12. 17:55:41

Ui: Bár még sajnos nem láttalak, de nekem így is szép vagy.Tudom ezzel sokra nem mész.

Ismeretlen_91082 2009.02.12. 20:03:31

Hékás, lehet, hogy ők vékonyak, bár ebbe se legyél biztos, de Te édesanya vagy, és ennél nagyobb dolgot egyik se tud felmutatni ;)

Ismeretlen_114976 2009.02.13. 11:39:41

Szia! :) Ha mérsékled a kenyeret, az édességeket, és egyéb szénhidrátokat (főleg délután, pláne este), és beiktatsz egy kis aerob tevékenységet, akkor tuti leugrik 6-10 kg 3 hónap alatt. Én most irányoztam elő magamnak 1-1,5 hónapra -4kg-ot.

Ismeretlen_44444 2009.02.14. 11:49:42

Nem tudom, de részemről inkább az edzés, mint a koplalás... szénhidrát függő vagyok. :-) Úgy nem lehet?

Ismeretlen_114976 2009.02.14. 13:49:19

Szó sincs éhezésről, nem kell szenvedni! Úgy is lehet, de akkor sokkal több aerob edzés kellene, ami nem biztos, hogy belefér egy átlagos ember hétköznapjaiba, és szerintem az sokkal embert próbálóbb, mint a szénhidrát, és zsír csökkentés. Ne feledkezz meg a fehérjéről, az azért megmarad, sőt azt kell nyomni. Jó kis csirkemell, tiszta marha, sertés húsok... Meg is éheztem, megyek mert Ande jó kis csirkemellet sütött. :)
süti beállítások módosítása