Ma voltunk a gyerekorvosnál, 18 hónapos egészséges rendelésen és oltáson. Sári nagyon vagányan viselkedett a váróban, szóltam neki, hogy most már mindjárt mi jövünk, mire illedelmesen megfogta a kezem, és odaálltunk az ajtóba (nem mintha őrizni kellett volna a pozíciónkat, mert rajtunk kívül senki nem volt ott), sőt, még arra is nagyon készült, hogy ő adja oda a kiskönyvét a védőnőnek (amit most nem hagytunk otthon, mint a legutóbb). Amikor aztán nyílt az ajtó, inába szállt a bátorsága, és belekapaszkodott az ajtófélába, végig ordította a vetkőztetést és a mérlegelést (10 820 g - vagyis 600 g-t hízott 3 hónap alatt, ami szerintem szuper, tekintve, hogy azóta tanult meg menni, és folyamatosan szaladgál, és hát mi tagadás, enni sincs sokszor ideje, annyi a dolga), de az igazi műsort akkorra tartogatta, amikor a sarokból kikukucskált az orvos. Szegény Sári úgy csimpaszkodott a nyakamba, hogy alig bírtam lefejteni addig, amíg megvizsgálták, de azt is úgy "tűrte" csak el, hogy fél keze és lába körém fonódott. Persze, a legrosszabb csak ezután jött, ugyanis az oltást hason fekve kellett beadni neki. Amíg a doki készítette az oltóanyagot, Sári természetesen szorosan hozzám bújt, és bőgött, míg én próbáltam fontos dolgokat megbeszélni az orvossal, minthogy

  • köldöksérv (nem kell vele semmit csinálni) 
  • immunológia (szerintem nem kell vinni, a doki egyetértett)
  • influenza-elleni oltás (még mindig semmit nem tudnak róla)
  • bárányhimlő-elleni oltás (javallott, 7 000 Ft, recept felírva)

Ezután ketten lefogtuk Sárit, majd a doki beleszúrta a popsijába a tűt, odanéztem, és Sári úgy megfeszítette az izmait, hogy csoda, hogy nem tört el a tű! Szegény, így tényleg marhára fájhatott neki, sírt is végig, amíg bent voltunk, kint is csak azzal tudtam lecsillapítani, hogy elmeséltem, milyen volt, amikor anya kapott szurit. Anyának is nagyon fájt, tudniillik (azt olvastam, hogy azok a gyerekek nyugszanak meg leggyorsabban oltás után, akik látják, hogy az anyjuk átéli a fájdalmat velük - ez egy marha bonyolult logikával levezetett cikk volt, de a cikkíró szerint a "jajj, katonadolog" c. hülyeség csak azt erősíti a gyerekben, hogy neki nem szabad megélnie a fájdalmat). Aztán hazaérve Sári még megmutatta a dédinek, hogy hol szúrták meg, majd jól odabújt hozzá, hogy a dédi megvigasztalja, aztán mellettem elaludt a nagyágyon. Még most is alszik, szegénykém nagyon kikészült. (Én is)

Egyébként végre befejeztem a munkát, úgyhogy az elkövetkezendő pár napban igyekszem visszaszerezni a lányomnál az engem megillető pozíciót - mert mi tagadás, be kell ismernem, hogy sajnos lecsúsztam a pulpitusról, de rendesen. Sári első számú kedvence ugyanis a mamája, ha kettőnk közül választania kell, akkor biztos, hogy a mamát választja. Ma is ebéd (helyett) után fel-alá járkált a lakásban, és a "mam"-ot kereste, azért, mert a dédinek én véletlenül azt mondtam, hogy mama. A keresztanyja is simán leszorít engem a ranglétráról, sőt, bizonyos esetekben még az apja is. Tény, hogy az elmúlt pár hétben majdnem minden nap dolgoztam, és sokkal kevesebbet voltam Sárival, mint kellett volna. Mától igyekszem bepótolni az elvesztegetett időt, de azért nem könnyű elviselnem a jelenlegi helyzetet...

Szerző: anna_over_the_moon  2009.09.21. 15:15 3 komment

Címkék: egészségügy anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr824580254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114087 2009.09.21. 22:14:20

Egyem meg a kis szuris popóját!!! Vigasztaljon a tudat, hogy 6 éves koráig nincs több kötelező.-) Reméljük nem lázasodik be a kis szépség! Én ma éjjel résen leszek, Dávid is ma kapta ezt a szurit. Ja és képzeld! Tegnap vettünk a Corában pótnyulat, sokkal szebb és színesebb, mint az előzők. Bár ez még annyira nem nyerte el a fiatalember tetszését, mert ez még túl tiszta. Nem elég nyálas és büdi. ÉÉÉÉÉÉS....tök véletlen találtunk Kockásfülú dvd-t! Úgy röhög rajta, hogy öröm nézni! Próbáld ki Sárikánál, kíváncsi vagyok mit szól majd hozzá.

Ismeretlen_44444 2009.09.22. 08:51:33

Van Sárinak kockásfülű rajzfilmje, de ő nem igazán szereti... nálunk az Elmo a menő

Ismeretlen_114087 2009.09.22. 20:42:37

Még egy gondolat. Én is olvastam ezt a katonadolgos izét, de más helyen és a legmesszebbmenőkig egyetértek vele, apát is fölvilágosítottam, hogy nem kell elbagatellizálni a gyerek fájdalmát. Példának hoztam föl apa aranyérműtétjét(hihi, neki szülés nélkül is volt), és példálóztam, hogy mikor nyühögött hogy ó mennyire fáj, neki is szarul esett volna, ha azt kapja tőlem, hogy "Ó nem is fáj az, katonadolog!".....Mert mondhatta volna, hogy de bmeg, tényleg rohadtul fáj, hadd tudjam már én. És igaza lett volna...
süti beállítások módosítása