A: Tényleg gyurmáztál csigákat?
S: Igen. Mindenkit meggyurmáztam.
A: Kiket?
S: Anyát, Apát, engem, Esztert.
A: Eszternek is csináltál egy csigát?
S: Igen. Arra gondoltam, hogy jó lesz egy gyurma-Eszter, ha az élő Eszter meghalt.

S: Nekem tetszik az Ági néni*. Szerintem nevezzük a másik testvéremet Áginak.

A: Szoktál Eszterre gondolni?
S: Aha.
A: És hiányzik Neked Eszter?
S: Aha.
A: Nekem is nagyon hiányzik. Meg Apának is. Ha azt látod, hogy szomorúak vagyunk, akkor azért, mert hiányzik nekünk Eszter.
S: Jobb, hogy meghalt.
A: Miért jobb?
S: Az rosszabb, ha az anyuka hal meg a szülés alatt.

*A hittanos ovónő

 

Szerző: anna_over_the_moon  2012.01.24. 22:39 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr374580467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_116528 2012.01.25. 06:42:28

Könyvtárba menet Sári folyamatosan nézi a Világot és kommentál: -Láttam egy kisgyereket szaladni az utcán egyedül -Biztosan már iskolás volt, azért lehetett egyedül -Nem, még ovis, biztosan nincs anyukája, meghalt a szülésben -Sári, az anyukák nem halnak meg a szülésben -...és a babák? -...csak nagyon-nagyon ritkán -...és az anyukák? -…Ők is csak nagyon-nagyon ritkán -Szerencsére, Anya nem halt meg
süti beállítások módosítása