Tegnap – 106 nappal Eszter halála után – kézhez kaptuk a boncolási jegyzőkönyvet. A jegyzőkönyv szerint a „holttest” kisfokú éretlenség jeleit mutatta, ill. a placentán minimális bevérzések és meszesedések voltak láthatóak. Mindezekre az orvos azt mondta, hogy nincs jelentősége, a placenta épp olyan volt, mint a 34. héten kellett lennie, és a „magzat” sem volt sem kisebb, sem fejletlenebb az ilyenkor normálisnál. Fertőzés, gyulladás nincs. A boncolóorvos megjegyezte, hogy nincs levegő a tüdőben (hát nem is értem, honnan lenne), így a halál oka oxigénhiány.

Ennyi. 1,5 oldal az egész jegyzőkönyv, az első és utolsó hivatalos dokumentum Eszter létezéséről, bár a neve természetesen sehol nem kerül megemlítésre.

Közben az én eredményeim is elkészültek – minden tökéletes (hormon, immunológia, vérkép nagyjából), semmi nem utal arra, hogy a testem kidobna magából egy kisbabát. Az orvos szerint ez jó jel, mert így nyugodtan (???) állhatok elébe a következő terhességnek, tudván, hogy egészséges vagyok.

Ezzel a történet lezárult, már nincs mire várni, már biztosan nem fog semmi más kiderülni.

De hogy én mikor tudom lezárni, arról sejtelmem sincs.

Szerző: anna_over_the_moon  2012.04.21. 09:54 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr284580513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2012.04.21. 13:58:19

Miért kellene lezárni?

Ismeretlen_44444 2012.04.23. 08:23:24

Lezárni = elfogadni, hogy nincs fizikai oka a halálának. Hogy nem kutatom folyton, miért épp ő, miért épp én, mit követtem el, amiért ez történik velünk. Belenyugodni, mert nem tudok rajta változtatni. És nem folyton hibáztatni magamat.

Ismeretlen_116528 2012.04.26. 11:01:37

"..nem számít, hány szilánkra tört a szíved: a világ nem áll meg, hogy megvárja, míg összeragasztod." Paulo Coelho

kicsinap 2012.05.01. 21:59:46

És szerinted eljön ez valaha? Mert az eszemmel tudom, hogy nem tudtam mit tenni, de mégis mindig ott van bennem, hogy ha ezt csináltam volna, vagy azt, akkor másképpen történhetett volna, és igen, ott van az is, hogy miért sikerült nála kisebb babáknak is, neki meg miért nem. Nem ez teszi ki a napom nagy részét, mármint ennek a fontolgatása, de azért sokszor eszembe jut. Az, hogy miért pont én, meg mit követtem el, az nem.
süti beállítások módosítása