Az jutott eszembe, hogy a gyerek nem ajándék az élettől/sorstól/istentől*. Mert ha az lenne, az már egy birtokviszonyt feltételez. Birtoklás persze van, de reciprok viszonyban. A gyereket nem én birtokolom, hanem ő engem. Én annyit tehetek, hogy elfogadom a létezését. Vagy a nem-létezését is.

*a megfelelő szöveg aláhúzandó

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sárinak tegnapra begyulladt a szeme, éjjel meg a fülét fájlalta. Ma orrot szívtunk, többször is, igazi kis hős. Kérlek, kérlek, múljon el a betegség, úgy szeretne menni R. szülinapjára, és Gergő keresztelőjére! Nem akarom még ettől is megfosztani!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 hónappal, 1 héttel és 1 nappal Eszter halála és születése után a boltban a pénztárnál rámtört a bőghetnék. A legváratlanabb helyzetekben kap el a felismerés, hogy miért pont én, miért pont ő. Az a pillanat, amikor a szülésznő a karomra tette a kezét... tudtam, hogy nincs tovább.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Azt álmodtam, hogy Radnóti írt nekem egy verset. Álmomban még annak is tudatában voltam, hogy álmodom, és milyen érdekes, hogy Radnóti is írja a Naplójában*, hogy ő is szokott verssorokat megálmodni. Álmomban bennem volt, hogy le kellene ezt írni, mert el fogom felejteni. És álmomban Radnóti nem halt meg a munkaszolgálatban. Ja, álmomban minden más volt.

*épp most olvasom

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Felhívtam a kórházat a műtét miatt (azt hagyjuk, hogy ez 3 napig tartott), kérdezem, van-e már időpont. Erre közlik, hogy 14-16 (azaz tizennégy-tizenhat) hónap a várólista. Mondom, én VIP-listán voltam. Ja, akkor 3-4. Szóval valamikor 3 és 14 hónap között esetleg meg fognak műteni. Ez a cucc a Telkiben 250-550ezer Ft-ba kerül, plusz ellátás, plusz ÁFA.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Itt nincsenek kategóriák, csak címkék. Kár, szerettem kategorizálni. Hiányzik.

Szerző: anna_over_the_moon  2012.06.13. 13:40 3 komment

Címkék: álom kultura egészségügy konyv szívemben dobog a szíved

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr584585657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2012.06.14. 21:05:38

Valahol átsiklottam...Milyen műtét?

Ez a pénztár dolog érdekes. A múltkor a gyerekek ráromboltak a kiflire fizetés után. MOndtam a pénztárosnak, hogy pedig egész nap ettek. Erre azt mondta, hogy nem baj, csak egészség legyen, más nem számít. Ha egészség van, minden rendben. EZt így kétszer megismételve. Szerintem nem értette miért készültem ki ettől...
Szerintem ezt senki más nem értheti. MIndig így vagyok én is. Amikor azt hiszem, hogy helyre raktam magam, akkor valami mindig kizökkent.

anna_over_the_moon 2012.06.15. 09:19:47

@kicsinap: Epekőműtét. Írtam a múltkor, azt hiszem, de ha átsiklottál felette, az nem a te hibád, hanem az én szószátyárságom következménye :-)

kicsinap 2012.06.15. 11:47:14

@anna_over_the_moon:
Nem, valami rémlett, de pontosan nem...És ez ennyire nem sürgős? Amúgy is vicc ez az egészségügy. Én is kértem az egyik gyereknek bőrgyógyászatra időpontot, mert már 2 hete kiütéses volt, a háziorvos tanácstalan, a gyerek szenvedett. Válasz: nincs gyerekbőrgyógyász már a kórházban, amúgy pedig 6 hónap múlva lesz időpont. Kértem magán. Másnapra kaptam...
süti beállítások módosítása