...és már csak a szájcsepp hiányzik, hogy a fejen lévő összes nyílásba tegyünk valami cuccost. Mert Sári kedden csipás és vizes szemekkel ébredt - a doki szerint val.leg kötőhártya-gyulladás. Kaptunk szemcseppet, ment a para, hogy leviszi-e neki péntekig (R. szülinapja lesz ma, messzitávolban, úgyhogy izgi). Aztán kedd éjjel fájt a füle, kapott Cataflam-ot (csak 8 cseppet, mert nem emlékeztem, mennyit lehet adagolni - másnap kiderült, hogy ahány kiló -20- annyi csepp...). Szerdán újra orvos, eközben Sárinak még csak az orra sem folyt. Bejött a fülcsepp is a képbe, meg akkor már kiváltottam az orrcseppet is, csak hogy teljes legyen a portfólió. A kis hős még az orrszívásba is belement, csak ki ne hagyja a szülinapot.

Amikor persze nem beteg, csak egy kicsit, akkor teljes embert kíván. Van olyan, kb. hetente egyszer, hogy egyedül is eljátszik, de legtöbbször kell neki a társaság. Ha lenne testvére, minden bizonnyal nem velünk akarna játszani, de így... nem igazán tudtam dolgozni, de mondjuk nem is volt nagy kedvem. Ezen pedig elgondolkoztam, és a gondolatokat tettekké fordítottam, majd meglátjuk.

Mert valamin változtatni kell, annyi szent. Nem érzem jól magam a bőrömben, és nem csak a kilók zavarnak (azt konkrétan leszarom), hanem úgy általában minden. A ház, a meló, hogy sosem vagyunk hármasban (kettesben? Ezt már nem is merem mondani). A házat szeretnénk átépíteni, de persze pénzünk nincs, nem is lesz, ha ebben a munkában cseszem el az időmet. Cs. szerint persze ne pattogjak, mi a bajom, innen bármikor mehetek szülni, de bennem meg folyton az a kérdés dörömböl, hogy mehetek-e még valaha is szülni? Akarok-e? Vagy még inkább: merek-e?

Szerző: anna_over_the_moon  2012.06.15. 10:00 2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr334589849

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Hideg cselszövése - részlet 2012.06.18. 06:56:20

Hangos meserészlet az írónő előadásában. Szólj hozzá, mond el véleményed! Részlet "A Hideg cselszövése" című mesekönyvből az írónő előad&

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2012.06.15. 13:24:40

Azt tudod, hogy ha kötőhártya, akkor mindent mosni kell? Különben visszajön. Nekem ez a halálom. AMikor hárman egyszerre voltak azok és napi 15-ször csepegtettem és folyamatosan mostam. Az egész ágyneműt, az alvós állatkákat, ha olyan a pulcsi, hogy fejen áthúzós, akkor azt is, a törülközőt. Úgy szokta, hogy első nap, harmadik nap és az utolsó szemcseppentés után újra. ÍGy általában nem jön vissza. Valamint használjuk a fertőtlenítős gélt a kézre, hogy ne kenje szét a játékokra.
Kitartást nektek!
Áthívni valakit nem lehet? Nálunk még így is sokat vannak itt kis barátok, hogy ők itt vannak egymásnak.
Nagyon érdekelne, hogy a pszichológus mégis mit tanácsolt, hogy hogyan törj ki ebből az állapotból.
Eddig csak azt írtad, hogy azért nem akarsz, mert Esztert akarod. Most először láttam azt, hogy azért, mert nem mersz. Ez a nagyobb ok? Tényleg nem mered megpróbálni? Nem akarsz újabb gyereket, vagy akarnál, csak félsz?
(Nem kell válaszolni arra, amire nem akarsz, csak kíváncsi vagyok.)

Én amúgy éppen a napokban gondoltam, hogy beszélnék megint a segítővel, pusztán csak azért, hogy lássam normális vagyok-e még.:-) Úgy amúgy tudom, hogy igen, d emivel ilyen helyzetben nem voltam még, az idegenek reakciói jobban elbizonytalanítanak. Valahogy nem érzem sokkal jobban magam, hiába telik az idő.

anna_over_the_moon 2012.06.18. 08:34:55

@kicsinap: Esztert nyilván hiába akarom. Előbb-utóbb elfogadom, hogy ő már nincs, és nem is lesz soha. Pótolni sem lehet, egy másik gyerekkel sem.
Persze, hogy szeretnék gyereket, Esztert is ezért akartuk. De nem tudom, hogyan tudnék egy terhességet végigcsinálni. Ezt még egyszer nem lehet kibírni, de szerintem egy vetélést sem bírnék ki. Mert az ok, hogy kicsi az esélye a másodszori halvaszülésnek (de van esélye!), de egy vetélésnek azért reális veszélye van! És azt most nem bírnám ki.
Úgyhogy úgy vagyok vele, hogy majd akkor elgondolkodom róla, ha már megítélésem szerint nem roppannék bele, ha elvetélnék.
De előbb epekő-műtét, mert aktív epekővel sem lenne jó belevágni egy terhességbe...
süti beállítások módosítása