Durva. És tudtam, hogy ez lesz. A doki tegnap megállapította, hogy 1 ujjbegynyire nyitva van a külső méhszájam, és beírta a kiskönyvembe, hogy cervix score 2100. Azt mondta, ha lehet, pihenjek sokat, de ülőmunkát csinálhatok nyugodtan, sőt, akár úszni is elmehetek, aztán majd 4 hét múlva megnézi, hogy tovább nyílt-e. Olyan lazán közölte mindezt, hogy én meg sem ijedtem, mondjuk, nem mentem el jógára, pedig nagyon készültem. Aztán otthon kicsit feküdtem, de nagyjából ennyi volt a kímélés. Cs. még megkérdezte, hogy akkor most annyi-e a szexnek, mondtam, hogy nem tudom, mert ezt elfelejtettem megkérdezni.

Épp ezért kicsit elkezdtem ma kutakodni a neten, de bár ne tettem volna... itt ugyanis mindenhol azt írják, hogy teljes ágynyugalom, vagy legalább is nagyon minimális mozgás. A 2100-as cervix score egyébként azt jelenti, hogy 2 centisre rövidült a méhszáj (ami normál esetben 3 centi) és 1 ujjnyira nyitva van a külső méhszáj, de a középső és belső zárt (ez a szám tehát normál esetben 3000 lenne). És persze nincs szex, nincs jóga és nincs úszás.

Kicsit olyan most, mint az első harmadban, amikor vérezgetni kezdtem. Mert amikor már kezdtem örülni, hogy újra kaptam egy esélyt, hogy most talán tényleg sikerül, akkor történik egy ilyen, és újra retteghetek. Apró testű, lélegeztetőgépes, inkubátoros koraszülöttek jelennek meg a szemem előtt – egy kinyíló méhszáj miatt. De közben a doki olyan halál nyugodt volt – bár őt mondjuk miért is érdekelné... Persze, az is lehet, hogy az interneten parázzák túl a dolgokat, és nekem pedig kényelmes ezt hinnem, de az is lehet, hogy én vagyok felelőtlen. Viszont őszintén szólva semmi kedvem ezt a 4 és fél hónapot fekve tölteni, sorozatokat bámulva egész nap.

A kompromisszumos megoldást választom: kevés mozgás (na, most aztán jöhetnek a kilók), semmi szex (szegény Cs.), kevés munka, és 4 hét múlva meglátjuk.

Szerző: anna_over_the_moon  2007.11.14. 17:29 3 komment

Címkék: csipet egeszsegugy zora noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr534579863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillea 2007.11.15. 09:33:09

"semmi szex (szegény Cs.)" ez tökre úgy hangzik, mintha csak Cs. kedvéért lenne szex... hmm?

Ismeretlen_15787 2007.11.15. 09:43:22

Ez hülyeség... Mármint hogy csak az ő kedvéért..én is sajnálnám a pasimat, ha meg lenne vonva tőle a keksz... Mert hát a nők valszínű megértik ezt, hoyg nem lehet...és félre tudják tennia szex dolgokat, de a pasik...mások. Én egyetértek a kompromisszumos megoldásal, hozzátéve hogy kevesebb net (bagoly mondja, verébnek...), mert ott aztán tényleg sok paráztató info van. MInden rendben lesz!

Ismeretlen_20228 2007.11.15. 16:37:54

yep. Netből mindig vonjál gyököt. egyébként a stressz is nagyon számít. tehát a 10 óra feszített ülőmunkát (is) hanyagold ha lehet. Ha nem érzed magad nagyon bezárva, akkor mennyél el szabira egy hónapot, és felejtsd el a munkahelyed, élj kényelmesen egy kicsit, készülj lazán a karácsonyra.
süti beállítások módosítása