Cs. tegnap este szólt, hogy ma B.-vel, a kollégájával sörözni megy. Tegnap este -forgalmam sincs, hogy miért - még azt hittem, hogy hülyéskedik. Aztán amikor ma reggel mondta, hogy nem kocsival megy, mert akkor nem tud inni, akkor jöttem rá, hogy komolyan gondolja. 

Megkérdeztem, hogy akkor ő most tényleg el akar-e menni, mire közölte, hogy igen, de mondta B.-nek, hogy én majd nem fogok örülni, és lehet, hogy nem megy. Mondtam, hogy menjen csak, amit elégedetten konstatált, én jó fejnek fogok tűnni a kollégái szemében, mert "elengedem" sörözni, ő pedig ki tudja hány hónap után végre megihat pár sört.

Jó fejek vagyunk, mi?

Igazából marhára nem akartam sem akkor, sem most, hogy sörözni menjen. Nem azért, mert nincs hozzá joga, hanem mert önző disznó vagyok. Cs. ugyanis minimum fél 9-ig dolgozik, tehát ha akkor rögtön be is ülnek valahova, és fél óra alatt isznak meg egy sört, és mivel egy sör nem sör, ezért legalább két sört megisznak, akkor leghamarabb fél 10-kor indulhat haza, ami azt jelenti, hogy 11 előtt nem ér ide. Vagyis én este 11-ig biztos, hogy egyedül leszek, de valószínűbb, hogy tovább is. És már tök elegem van abból, hogy egyfolytában csak várok valamire - leginkább Cs.-re.

És különben is, én is tök szívesen mennék le egy füstös kocsmába, vagy nem is, inkább egy überalter helyre csupa szakadt überalter pesti közé, és innék meg legalább 3 sört meg 2 vodkanarancsot, szívnék mellé fél doboz cigit, aztán félrészegen átmennénk a Westbalkánba (bár ha minden igaz, becsukott), ahol csitrik és kamaszok között táncolnánk hajnalig, hogy aztán összevesszünk, hogy taxin vagy éjszakai busszal jöjjünk-e haza. Persze, taxin jönnénk, mert nekem pisilnem kellene.

De mivel mindezt nem tehetem meg, ezért elvárom, hogy ő se tegye meg.

Jó, persze, nem várhatom el, tudom én, de mégis. Önző disznó vagyok.

Mondtam Cs.-nek, hogy azért sokat ne igyon. Erre ő kiröhögött, hogy úgysem szülök ma. Ha véletlenül mégis ma szülnék, és ő tök részeg lesz, meg mégis sokat ivott, akkor nagyon-nagyon mérges leszek rá. Igazából már most mérges vagyok rá emiatt.

Mert nem volt rajta sapka... 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.03.07. 14:07 Szólj hozzá!

Címkék: party cs zora

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr614579933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása