Bár nem tudok sok gyerekverset vagy mondókát, azért én folyamatosan verselek Sárinak, jobb híjján szegényes repertoáromból, vagy improvizálok, olyanokat, hogy "Gye-re ba-ba, itt a ma-ma, ci-cit ad-na".

Ma viszont lóbálom neki a kedvenc pöttyös kendőjét és a "Hinta-palintát" szavalom hozzá (ezt kivételesen ismerem), amikor a versike közepén Sári aszondja: "Hö-hö-hö". Hát jól van, beszélget, de amikor ismét odajutottam, megint "hö-hö-hö"-zött. Harmadszorra, és negyedszerre is megismételte, három db. "hö" az "Ugorj a Sárira" résznél (utána "Zsuppsz!" és a kendő a Sári arcára esik), szóval ez nem lehetett véletlen. Még produkáltattam egy százszor a gyereket, mindannyiszor ügyesen "hő"-zött, majd megunva anyja mániáit sírni kezdett.

Szóval szerintem verselt.

Amúgy Sárikittyom mostanában rengeteget alszik, amit eddig a hétfői oltásnak tudtam be, de mivel ma már péntek van, és még mindig tart az álomkór, már nem tudom, mire gondoljak. nem tűnik betegnek, láza biztos nincs, és mégis, akár háton is durmol, mint egy cica. Kivéve, ha sétálunk. azt baromira utálja. El nem tudom képzelni, miért nem szeret ez a gyerek sétálni, pedig már mindenféle kütyüt aggattam a babakocsi plafonjára, hogy ne legyen neki unalmas, de ha nem alszik, akkor ordít, akkor is, ha kiveszem, dajkálom, vagy esetleg szoptatom (ez már egyáltalán nem okoz gondot, levetkőztem minden gátlásomat). Csak akkor nyugszik meg, ha behozom. Szeretném, ha szeretne sétálni, mert én akár 3-4 órát is rászánnék a tologatásra, de ő egyszerűen megvétózza a dolgot. Any idea? 

Szerző: anna_over_the_moon  2008.05.23. 12:08 8 komment

Címkék: kultura csipet

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr184579973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.05.23. 20:48:53

hűűű-haaa, ez nagyon komoly. Nálunk az ilyesmiben még nincsen következetesség. De klassz! Amíg mi muszklifejlesztettünk, Ti másra gyúrtatok :)))

Ismeretlen_75240 2008.05.27. 09:49:56

Zora, séta közben nem az a baj, hogy Sári nem lát téged? Mert pl. a mi kocsink tolókarja nem átfordítható, így ha a mózest teszem bele, akkor ő nem lát engem. De amikor az autósülést nyomom bele a kocsiba, akkor szemezünk majdnem végig, amíg ébren van (ha éppen nem fabámul :p) meeeg még mit is akartam? ja igen. Mégis mi a címe annak a bababoltnak, csak úgy kb.

Ismeretlen_75240 2008.05.27. 10:00:57

Ja és lécci áruld el nekem hogy a pókba oldottad meg, hogy a lilipy-os tickered nem feszíti szét az egész blogot...

Ismeretlen_44444 2008.05.27. 11:21:08

Ez nekem is eszembe jutott, ezért próbáltam azt is, hogy szembe állok a kocsival amikor fönt van, de ez sem segített. Lehet, hogy kényelmetlen neki a kocsi, vagy mittomén - jó, nem a legszuperdrágábbat vettük meg, de végül is elég jó kocsi... bár az igazat megvallva ezen nem lett volna szabad spórolni. A lilipy-t nem tudom, hogy csináltam meg, gondolom, maga a freeblogos sablon ekkorára engedi... :-)

Ismeretlen_75240 2008.05.27. 13:12:52

és mondd, te is babával az öledben netezel? :)

Ismeretlen_44444 2008.05.27. 18:03:09

khmm, most éppen mellszívóval a mellemen... áááá Sári nem maradna meg az ölemben egy percig sem, hacsak nincs cici a szájában. mint a zsizsik...

Ismeretlen_75240 2008.05.27. 22:40:15

ilyen kis mozgékony? én mondjuk a szopi utáni beájuláskor szoktam netezni "vele", amikor még nem akarom (tudom) letenni. De a touch-padon már lábbal is tök jól elboldogulok. Sokat kihoz belőlünk az anyaság :)))

Ismeretlen_75240 2008.05.27. 22:41:52

kocsi: fogas kérdés. egyelőre több tippem nincs, de ha látok valamit a témában, majd szólok. nekem is van úgy, hogy látszólag ok nélkül elkezd ott ordítani. először nagyon megijedtem és én is spuriztam hazafele. Mostanában ilyen nem történt, sőt
süti beállítások módosítása