Hát nem tudom, más hogy van vele, de -a csomó egyéb mellett- egyik nagy parám a "mibe öltöztessem" c. topik. Na, nem mintha nem lenne ruhája, igazából szerintem sokkal több gönce van, mint nekem, és a legjobb, hogy általában nem én vettem, hanem innen-onnan guberáltuk - persze azért én sem tudtam megállni, és csakazértis vásároltam pár totál használhatatlan, ámde annál cukimukibb babaruhát (a legjobb egy 1500 Ft-os mellény volt, amiből mindjárt vettem két méretet. A kisebb, amit még esetleg rá tudtam volna adni az időjárás miatt, egyszerűen eltűnt, csak a nagyobbik került elő, viszont az most jó, amikor 32 fok van kint.)
Szóval az a parám, hogy alul/túl öltöztetem. Ebben a témában egyébként folyamatos harcban állok Anyuval, aki rendszerint min. egy, de inkább két réteggel kevesebb ruhát adna Sárira, míg én hiába magyarázom neki, hogy a, náluk otthon kinti hőmérséklet - 5 fok van, úgyhogy ő alapból jobban tűri a hideget, mint egy normális ember (spórolnak a gázzal, mert megint emelték - a k*rva anyjukat, egyébként) és b, inlább több legyen rajta, mert abból lehet kevesebb... ugye.
Az én bajom viszont az, hogy egyszerűen nem tudom megítélni, hogy fázik-e vagy sem. Tudom-tudom, a nyakánál benyúlok, és ha hűvös, akkor fázik, de mégis, milyen az, ha hűvös? És milyen az, ha túl meleg, nem csak "most jól elvagyok"-meleg? Aztán azt sem tudom soha megítélni, hogy kint milyen idő van. Az emeleten a magasban ugyanis általában nem olyan az idő, mint az aszfalt közelben, és különben is, a mi lakásunkra délután süt a nap, ergo délelőtt (sétaidőben) árnyékban van, ami megint csak csalóka. Ezért általában megnézem, miben vannak az utcán lévők, de ez sem mérvadó, ui. a sok nyugdíjas, akik ilyenkor nem tudom, hova mennek, szintén fázósak, vagy épp hogy nem fázósak, mint pl. az én nagymamám. Arról nem is beszélve, hogy Sári reményeim szerint alszik a sétáláskor, és alva más az ember (baba) hőérzete, mint ébren.
Persze, mostanában nem okoz gondot az öltöztetés, mert olyan rohadt meleg van, hogy ömlik rólam is és róla is a víz. Ezért ma pl. meztelenkedtünk, persze, csak úgy szolídan, azért mégse a strandon vagyunk. Elég az, hogy anya is fehérneműben meg a porontya is, és így szopikáltunk (különben is, elég gyakran kell mostanában átöltözni szopás után Sárinak és anyának is), aminek az lett a következménye, hogy olyan jól összeizzadtunk, hogy erős kísértés fogott el egy közös zuhany után. De mivel az álommanó megszállta a pelenkást, ezért ez elmaradt. Anyának azért, mert ahogy letette a mufurcot, az rögtön éktelen visításba fejezte ki elégedetlenségét, és csakis anya kezében volt hajlandó aludni. És mivel ebben a hőségben negatív alvásrekordot döntöttünk, anya kénytelen volt így dédelgetni a kis izzadt csomagját.
Szerző: anna_over_the_moon  2008.05.28. 18:46 3 komment

Címkék: csipet noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr694579976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.05.28. 19:00:09

Ezt én is írhattam volna. Rendszeres parám nekem is, hogy mit adjak Dórira. Ilyenkor felhívom a nővéremet és kiokosít, hogy mennyire van meleg, vagy hideg. Nem tudom eldönteni, hogy éppen mi kell neki. Csinálhatnának egy gépet, ami reggel megmondja, hogy ma body, rugi, sapi kell a gyerekre :)

Ismeretlen_75240 2008.05.29. 09:42:26

én is csatlakozom, totál para... anyu azt javasolta, hogy legyen nálam a kocsikosárban egy vastag és egy vékony pléd, azzal jól tudom variálni a dolgot

Ismeretlen_94603 2008.05.29. 13:58:30

Szia!Egy jó ideje már olvaslak!Ez örök kérdés marad szerintem minden babásnál.Sokszor van,hogy beszélgettünk más anyukákkal séta közben s mindig kiköttünk ennél a témánál.Ha nem gond jövünk még! Ha gondolod te is látogass meg!
süti beállítások módosítása