Egy hét alatt másodszor járok a sürgősségin - rámjár a rúd, mióta itthon vagyunk. 

Tegnap délután, miután megvettük a komódokat a Kikeában (ahogy Cs. nevezi), elkezdett fájni a térdem. Semmi különös nem történt, csak fájt. Estére már olyan durván fájt, hogy mozdítani sem nagyon bírtam, és azt vettem észre, hogy az egyik csontom mintha jobban kiállna, mint korábban. Mivel reggelre sem múlt el a dolog, bementünk a kórházba.

Nem hülyéskedek, de legalább 1 percet voltam a rendelőben, beleértve a zárójelentés begépelését, kinyomtatását és aláírását is. A doki persze megnézte a lábamat, megrángatta, én kiabáltam, hogy kurvára fáj, mire ő megkérdezte, hogy hányszor műtötték, mondom, négyszer, erre ő, megerőltettem-e, mondom, költözünk, erre ő: akkor az lesz az, pihentessem, és vegyek be fájdalomcsillapítót. Még csak meg se röntgenezett!

Azóta is alig tudok menni, de pihentetem - egye-bassza. Legyen a dokinak igaza...

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.11. 12:18 4 komment

Címkék: egeszsegugy

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr874580064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91082 2008.10.11. 16:16:05

Jó fej, hogy ennyivel elintézett!... Jobbulást, remélem a pihenés segít!

kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu 2008.10.12. 20:38:04

Jaj jobbulást! Miért mütötték?

Eszter · www.renatababa.blogspot.com 2008.10.14. 16:34:39

Ezek az orvosok nem normálisak,én mondom!!
süti beállítások módosítása