Hihtetlen, milyen nagylány már...

A minap kénytelenek voltunk a szuper Peg Perego Viaggo hordozót elpakolni, mert kilóg a kis feje belőle, így viszont szart sem ér, arról nem is beszélve, hogy overálba beöltöztetve frankón gyömöszölni kellett, hogy egyáltalán a feneke érintse az ülést. Szerencsére örököltünk egy Chicco biztonsági gyerekülést 9-18 kg-ig, és ugyan még nincs 9 kiló, csak 8700 g körül mozog a kis soványság, de úgy döntöttünk, ezen már ne múljon. Cs. be is szerelte a kocsiba, végre menetiránynak megfelelően ül, így engem is lát, és az ülés amúgy is három fokozatba dönthető, úgyhogy nem is kényelmetlen neki. Kocsiban még nem készült fotó, de a lakásban igen.

Aztán már van két foga, ugye, amit az istennek sem sikerült még lefotóznom, de jóformán nem is láttam, mert amikor kinyitja a száját, folyton odadugja a nyelvét. Érezni viszont sokszor éreztük már (többen is), mert úgy harap, hogy szabályos csillagokat látok tőle.

Ülni már nagyon ügyesen tud. Kb. három napja vettem észre, hogy nem kell már támasztani, sőt, ha előre/oldalra hajol valamiért, akkor simán vissza tud egyenesedni, illetve döntött babakocsiban fel tud ülni (ha nincs leszíjazva, értelemszerűen). Aztán másnap megfigyeltem, hogy akár tízpercet is tudott egyedül csücsülni, anélkül, hogy eldőlt volna. Persze, ott voltam "körülötte", elkaptam volna, de nem kellett. Na, ezen felbuzdulva tegnap letettem a szőnyegre, és egyedül hagytam, de csak úgy, hogy egy párnát tettem mögé, biztos, ami biztos. A nadrágomat akartam átvenni, szóval vagy 10 másodperc volt az egész - a kismanó természetesen akkorát vágódott, mint egy ház, és ugye mondanom sem kell, hogy oldalra, nem előre... Mióta amúgy tud ülni, szinte egyáltalán nem akar feküdni, így viszont otthagyni nem lehet sehol - szóval összenőttünk ismét.

És a végére hagytam a legnagyobb hírt: Sári kúszik. Na jó, nem valami villámgyors katonás kúszásra kell gondolni, de a definíció szerint A pontból előre haladva eljut B-be, feltéve, ha B-ben valami érdekes dolog van, és B nincs messzebb mondjuk 50 centinél. Közben folyamatosan nyafog, hogy ha már ott az anyja, miért nem segít neki, mert én ugye csak szavakkal bíztatom, de nem támasztom be a talpát, ahogy mondjuk korábban, és ez lustikámnak nem tetszik. De a kíváncsiság mindent legyőz, úgyhogy halad előre. A technika érdekes: nyújtózkodik, és addig tekergeti a csípőjét, míg valahogy előre mozdul egy picit. A félméter rekordja olyan 1 perc, de ez biztos lesz még jobb is. A legjobb motiváló tényező pedig az új papucsom, ami Scholl, és baromi drága volt, de úgy voltam vele, hogy 28 évesen annyi tré papucs után megérdemlek végre egy Schollt, amikor úgyis egész nap papucsban vagyok.

Ez amúgy nem olyan fontos, mint az, hogy Sári kúszik!!!

Szerző: anna_over_the_moon  2008.11.27. 13:32 2 komment

Címkék: csipet babafoto novesben

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr444580099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.11.27. 15:46:46

yehaaa!

Ismeretlen_91082 2008.11.27. 17:04:29

Szuper ez az ülés, és legalább Sári is kényelmesen elfér benne! Gratulálok a kúszáshoz!
süti beállítások módosítása