Nos, sikerélményekkel gazdagodtam a fogyókúrám terén, és őszintén megvallva ez csak és kizárólag Norbinak köszönhető.

A múltheti kifakadásomhoz képest a súlyom tegnap már 80dekával volt kevesebb, ma pedig újabb 40 deka mínusz, vagyis az összesen 1,2 kg kicsit több, mint 1 hét alatt! És a hasamon vagy egy függőleges csík, még Cs. is látta, ami minden bizonnyal a kb. 1 hónapja lelkiismeretesen végzett haspréseknek köszönhető.

Szóval Norbi úgy került a képbe, hogy van nekem egy régi DivX-em, Fitness Kickbox 2., amit csinálgattam én mostanában is, de egyrészt nem nagyon fáraszt ki (iszonyatosan jól bírom tüdőileg, mint korábban), másrészt Norbi olyan tenyérbemászó, hogy kedvem lenne megrugdosni. Igaz, ez arra ösztönöz, hogy sokkal keményebben végezzem a gyakorlatokat, de ennek ellenére valahogy nem indította be nálam a dolgokat. Arról nem is beszélve, hogy minden áldott nap végigcsinálni ezt a filmet azért több, mint unalmas. Így Cs. "szerzett" nekem még pár filmet, véletlenül mindet Norbitól. Most hasizmozni hihetetlenül utálnék vezényszóra, így a sima aerobicból csak a zsírégető részt nyomtam le, ami nagyon megizzasztott, de pl. a Fitness Kickbox 1000 kalórás program nemcsak marhára megizzasztott, de legalább nem hülye ugri-bugri, úgyhogy egészen kedvemre való volt. Itt is keményen ütök-rúgok, a fent már vázolt okok miatt. 

Cs. letöltötte még a Gladiátor Fitness c. förtelmet is, de ezt még nem volt erőm megnézni. Állítólag gladiátor ruhában vannak...

Persze, nyugtával dícsérd a napot, ahogy a mondás tartja, de azért eme eredmények határozottan fellelkesítettek. Ráadásul mindezt úgy, hogy igazából nem koplaltam, mert az alól - a szoptatás miatt - fel vagyok mentve.

Ja, és tegnap hastáncon annyira jó hangulatban voltam (pedig amúgy pocsék napom volt, ilyen hisztis már rég voltam!), tök jól is ment a tánc, és a tanár szólt, hogy április 19-n lesz a gálaestje, készüljek föl rá, hogy én, a kezdő csoport bizony fel fogunk lépni! Éljen-éljen, addig kell lefogynom!

 

Szerző: anna_over_the_moon  2009.02.18. 13:49 3 komment

Címkék: tánc fenek noidolgok kulsosegek le fogok fogyni

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr644580156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda 2009.02.18. 22:50:19

Én nagyon szeretem Norbi és Réka edzésmódszereit. az más tészta, hogy tényleg idegesítőek és tenyérbemászóak tudnak lenni, de tudnak valamit.Hajrá, hajrá!

Ismeretlen_59252 2009.02.19. 12:17:25

Én csak Rékát bírtam, az nagyon tetszett, mert végig emlékeztet, hogy "Ne feledd,amit ígértél az elején!" és elhiteti, hogy "Nagyon jó vagy, jól csinálod!" És úgy is lelkesít, hogy "Hallod a zenét? Aha! Te is fanatikus vagy, mint én!"

Eszter · http://www.renatababa.blogspot.com 2009.02.23. 12:37:50

Én is edzek Norbira,igaz elég lusti vagyok,a gladiátor is meg van,de még nem próbáltam.
süti beállítások módosítása