Danika mellé - aki mellesleg uszkve 1 év után megfürdött, úgyhogy most illatos- és foltmentes- újabb állandó baráttal gazdagodtunk. Annyi bukéja van a dolognak, hogy őt csak Sári látja, ugyanis képzeletbeli barátja van neki, biz. Némó, aki minden sejtésünk szerint azonos Némó kapitánnyal, akit a múltkor a rajzfilmben látott (és azóta sose, rejtély, hogy miért emlékszik még mindig rá).

Némó atréja a bölcsiben volt, mikor Sári közölte, hogy fent ül a fogason. Addig én is láttam a Némót, ui. rendszerint az apját varázsolta el Némónak, de azóta már nem kell neki hozzá élő ember, ha egy kis némózásra vágyik. Szóval Némó fent ült a fogason, aztán minden bizonnyal bement Sárival a bölcsibe. Azóta gyakran hallok olyat, hogy "Gyere, Némó, menjünk már!", és kézenfogja a láthatatlan pajtását, aztán szaladnak együtt ide-oda, ahova épp a dolguk kívánja.

Szóval ez megy mostanság, erre épp a mostani Kismamában van egy cikk a láthatatlan barátokról. Állítólag, akiknek ilyen pajtijuk van, nagyon élénk, gazdag fantáziával rendelkező gyerekek, és megijedni sem kell, mert a képzelt barát előbb-utóbb eltűnik, de ha mégsem, az is teljesen normális.

Szerző: anna_over_the_moon  2011.01.30. 17:22 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr934580365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda 2011.01.30. 20:20:21

Nem rémülsz halálra? Dávid nekem a sötétben mondja, hogy jön a csúny bácsi, becsukja az ajtót és bújik mellém.Meg kéne nyugtatnom, miközben kapom a hülyét és a hideg futkos a hátamon. Tisztára mint a Hatodik érzékben...

Ismeretlen_44444 2011.01.31. 08:14:53

Némó azért nem csúnya bácsi. Attól lehet, hogy én is beparáznék. És ha világosban aludna? Nálunk az vált be, hogy a kislámpa éjjel is ég (takarékos égővel). Így kevesebb az éjszakai ébredés/felsírás.

Linda 2011.01.31. 09:00:51

Bevilágít az utcai lámpa a szobájába. Ezt elmondja párszor, aztán alszik reggelig mint a bunda, ez nem gáz, én ijedek meg jobban. Régen egy nénit látott a hálószobánkban, akkor én bújtam a takaró alá ijedtemben:-)wc-re is alig mertem kimenni.-)

Ismeretlen_44444 2011.01.31. 09:34:09

Állítólag a gyerekek 6 éves korukig képesek látni a szellemvilágot. Aztán elfelejtik ezt a dolgot.
süti beállítások módosítása