Has: 108 cm

Súly: 75,7 kg (Renáta és az azóta is tartó zabálás megtette a hatását. Viszont a refluxom egyenlőre jól van)

Cervix score: 2100

Tegnap valami világvége hangulat szállt meg. No nem csak azért, mert történelmi mélyponton van a forint árfolyam, mert mára kiderült, hogy még ennél is van lejjebb (jelenleg 324 Ft-ba kerül 1 Euro!!!), hanem úgy általában is. Cs. pl. azzal jött haza, hogy mennyire izgul a szülés miatt. Már épp kezdtem meghatódni, hogy sajnál, és vigasztalásképpen közöltem, hogy úgyis nekem fog csak fájni, mire mondta, hogy ja, nem a szülés miatt, hanem ami utána jön: sok sírás, éjszakázás, nyüglődések... Áááá, persze, Sárinál is oroszlánrészt vállalt a feladatokból, ugye...

Ami miatt én parázok (egyrészt a gazdasági helyzet, persze), az nyilván a szülés, meg ez az egész eggyel többen leszünk szitu. Így sem vagyunk itthon kevesen, és én nagyon is érzem, hogy egész nap ki sem mozdulok a házból, nem tudom, hogyan fogom viselni, ha lesz még egy bőgőmasina is mellettem. Kellene egy hely, ahol az ember magára zárhatja az ajtót - és senki nem jön utána.

Egyébként hétfőn voltam UH-n, állítólag minden rendben, bár a leletemre elég fura számok kerültek. Azt írja pl., hogy has 90. 90 mi? Alma, vagy körte? Keresztbe, hosszába, vagy térfogatra? Mert amúgy ezek közül egyik érték sem stimmelne, csak ha kb. 15 hetes lennék. De azt meg csak észrevették volna... No para. Minden jó lesz.

Szerző: anna_over_the_moon  2012.01.05. 10:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr844580486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása