Még jó, hogy múlt héten lefoglaltam, és kifizettem a Malév-repülőjegyeket Párizsba. Ma jön a hír, hogy lehet, hogy csődbe mennek (ok, én már pár napja tudtam róla: egy ismerősöm pletykálta). Hiába, ez a mi formánk. Azért remélem, egyszer eljutok Párizsba is.

Sárival ma álarcokat csináltunk. Cica, maci és kacsa (ez utóbbi igencsak kreatívan sikerült), és Sári sk. gyártott egy oroszlán-álarcot. Ez annyiból állt, hogy a papír szélét végig bevagdosta (sörény), én vágtam neki szemet, és Sári kicsit kiszínezte sárgára. Egyébkénk mostanában nagyon szeret rajzolni, gyurmázni, festegetni. Nem tudom, mennyire kellene tudnia már az ilyen dolgokat, de már előfordul, hogy felismerhetőek a rajzok. (Bár ezekre a dolgokra is jellemző, hogy nagyon hamar feladja, ha nem sikerül úgy, ahogy eltervezte. Ma pl. azt mondta, hogy nem szeretne színezni, mert mindig kimegy a vonalon túlra. Ééés? - kérdezem én...)

Valamelyik nap rajzolt egy emberformájú valamit, mire rákérdeztem, hogy ez én vagyok?

S: Neeem, Neked nincs ilyen nagy fejed!
A: Akkor ki?
S: Hát egy tökfej!

Egyébként befestettem ma a hajam, és bár ez némileg javított az összképen, de azért még mindig elég siralmasan nézek ki. Jó, ez már csak hiszti...

Szerző: anna_over_the_moon  2012.01.30. 18:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr904580472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása