20131202_184035.jpg

Szerző: anna_over_the_moon  2013.12.03. 10:02 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr225672854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2013.12.03. 13:09:38

Nagyon szép színes és vidám! Jól érzi magát Sári...
Te hogy viszonyulsz ahhoz, hogy ha nincs rajta Eszter a képen?

anna_over_the_moon 2013.12.03. 16:38:55

@kicsinap: Igazából jól esne ha rárajzolta volna de nem akartam beleszólni. Szerintem ő ezt már lezárta magában és ez végül is jó dolog.

kicsinap 2013.12.05. 20:52:43

@anna_over_the_moon:
Én is kicsit hasonlóan vagyok vele. G. 3,5 volt, amikor Vilmos meghalt. Pár napja voltunk a nevtanban, kellett családot rajzolni és nem szerepelt rajta Vilmos, de nem fájt. Jól írtad, jól esett volna. DE meglepett, hogy B. sem volt rajta. Még nem volt kiértékelés, csak annyit mondtak, hogy G. teljesen rendben van és jól érzi magát a családban. Amikor én megkérdeztem G.-t, hogy hogy és mit rajzoltál, akkor azt mondta, hogy B. azért nincsen a rajzon, mert nem tud fekvő embert rajzolni.:-) Hát remélem nincs más, mélyebb magyarázata.

A. 7 éves volt, az ő összes rajzán szerepel, még olyanokon is, hogy pl. nyári élményem, ott állt szárnyakkal Vilmos fagyizni. Mindig gondosan beleveszi a tesói közé. Á.-t még éppen hallottam egy iskolatársával beszélni, aki kérdezte tőle, hogy hány testvéred van. Á. azt mondta, hogy 4 csak az egyik meghalt...

anna_over_the_moon 2013.12.06. 10:38:22

@kicsinap: Szerintem ez tök rendben van. Amit G. mondott, az is érthető. Sári múltkor azt mondta, azért nem rajzol orrot az embereknek, mert nem szeret. :-)

Sári mostanában nem mondja, hogy neki van testvére, csak meghalt. Régebben mindig mondta, de egy ideje nem. Én nem erőltetem. Mint ahogy azt sem, hogy kijöjjön a temetőbe. Mondjuk, egy ideje én sem nagyon járok.

A lényeg, hogy ha akar róla beszélni, beszélhet. Azt nem szeretném, hogy elfelejtse, szerintem nem is erről van szó. Egyszerűen csak neki így könnyebb.

kicsinap 2013.12.06. 13:15:52

Én sem erőltetem soha. Azt sem, hogy belevegyék a testvérek közé. A. már nagy volt, ő teljes jogú testvéreként tekint rá. De bármikor beszélhetnek nálunk is, és mi is. Talán ez utóbbi is fontos. Ezért nem szeretem azt, ahogyan a szüleim állnak a dologhoz...

ukka 2013.12.11. 13:01:10

Hű mennyire szuper festmény!!! Le a kalappal, de tényleg
süti beállítások módosítása