Tegnap megjött a menstruációm, 16 hónap után először. Nem fogadtam kitörő lelkesedéssel,ui. azt hittem, még van legalább fél évem. Sári ugyanis kitörő lelkesedéssel szopizik a hozzátáplálás ellenére - illetve ezek szerint inkább csak cumizik, de azt ugyanannyiszor, ahányszor korábba, sőt, mivel dúl az éjszakai műszak is, még inkább többször. 

Nyilván azért jött meg, mert kevesebb a tejem. Kicsit szomorú vagyok, mert ezek szerint a testem részben a következő projektre készül, másrészt örülök, mert mintha kicsit visszakaptam volna a nőiességemből (bár babát kihordani, megszülni és szoptatni a nőiesség egyik legelemibb megnyilvánulása - akárcsak a menstruáció). 

Cs. annyit mondott: akkor jöhet a kistesó (aki reményei szerint fütyis lenne)? Én azért várnék még egy kicsit... ahogy a kolléganőm fogamalmazott, a felejtőhormonokat. Bár nekem igazán nincs mit elfelejtenem, szeretném, ha a testem újra egy kicsit csak az enyém lenne - és végre elszívhassak egy szál cigit, és megihassan egy üveg sört.

Na, és ezek után jöhet az öcsike (vagy hugica - amilyen Cs. formája).

Szerző: anna_over_the_moon  2008.10.22. 10:33 3 komment

Címkék: cs csipet noidolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://sarikittyom.blog.hu/api/trackback/id/tr914580070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75240 2008.10.22. 14:43:06

ezt nem mondod bameg! nekem is tegnap jött meg :) úgy csodálkoztam, mint egy 14 éves szűzlány. mi csillog itt a reggeli homályban

Ismeretlen_44444 2008.10.22. 15:08:52

Nocsak, tán nem lakunk együtt?

Ismeretlen_91082 2008.10.24. 09:47:44

Gratula :) Olyan gondolom, mint az első :)
süti beállítások módosítása